רוצים לנצח את התחרות? עקבו אחר הלקוחות!

מסתבר שהצורך לנצח את התחרות אינו בלעדי לעולם העסקים. תשאלו את איימי ווב, בחורה יהודייה מפילדלפיה, שמצאה את בחיר ליבה באמצעות פלטפורמת היכרויות באינטרנט. היא הצלחיחה לעשות זאת רק לאחר ש"הינדסה" את המערכת בצורה מאוד חכמה ויוצאת דופן. איך כל זה קשור למכירה באינטרנט ותחרות? מייד תבינו.

הראש היהודי ממציא פטנטים

בשלב ראשון היא רצתה להימנע מדייטים מיותרים עם גברים שנמצאו כ"מתאימים" לה ע"י המערכת. על סמך מאפיינים ייחודיים שהגדירה, היא בנתה לעצמה מעין מחשבון פרטי שסייע לה לנקד, ובעיקר לסנן מהמלצות המערכת רק את הדייטים בעלי פוטנציאל גבוה..

הדבר השני והמשמעותי יותר שעשתה הוא שדרוג איכות הפרופיל ורמת האטרקטיביות שלה במערכת ביחס למתחרות שלה. אך איך תדע מיהן המתחרות שלה? ובכן, כאן היא כבר נזקקה לתחמון קטן. היא הגדירה מספר פרופילים פיקטיביים של גברים עם מאפיינים דומים לאלו של הגבר שהיתה רוצה בשבילה. לא עבר זמן רב והגברים המפוברקים, התחילו לקבל פניות מנשים שונות – המתחרות של איימי. נבירה בפרופילים שלהן איפשרה לאיימי ללמוד אותן ולבצע מקצה שיפורים מקיף בתמונות הפרופיל שלה, באופן בו הציגה את עצמה ועוד. לעשות את הסיפור קצר, כפי שפתחתי, בזכות מה שעשתה היא היום נשואה באושר לבחור יהודי ואמא לילדה.

לנצח את התחרות באטסי

אנסה לעשות את ההקבלה לעולם המסחר האלקטרוני בזהירות וברגישות. לא היינו רוצים שההתייחסות לנשים וגברים תהיה כאל מוצרים אך המציאות בעולם האינטרנט של היום היא שפרופילים של אנשים מתורגמים לאוסף מספרים ונתונים וכל אלה מעובדים ע"י "אלגוריתמים חכמים" שבין היתר מנסים להציע לנו בן או בת זוג מתאימים בדיוק כמו שהם מציעים לנו לרכוש מוצר על סמך הגיל, המין שלנו היסטוריית הגלישה שלנו, וכו'.

מבקרים בחנות שלנו שמלבלבים מוצר או בשפת המערכת, מסמנים כ- favorite, יכולים לשמש כ"סוכני ריגול" המאפשרים לנו לגלות וללמוד יותר על המתחרים שלנו ואופן הפעולה שלהם.
איך? עושים קליק על שם משתמש שלבלב מוצר, ובפרופיל שלו ניתן לראות חנויות ומוצרים שאהב. לא מפתיע לגלות שאצל אנשים שמאוד רוצים לקנות פריט מסויים בזמן הקרוב, נניח כובע אדום, יופיעו לא מעט כובעים אדומים שאהבו וסימנו בחנויות אחרות. כל שנותר לכם לעשות זה לבקר בחניות האלה, להשוות מוצרים, מחירים, תמונות ועוד מגוון מאפיינים שיספקו לכם תובנות רבות כדי לעשות מקצה שיפורים והתאמות בחנות שלכם שיסייעו לכם לנצח את התחרות.

רוצים להכיר את איימי ולשמוע איך עשתה זאת ממקור ראשון? הנה זה כאן, תיהנו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *